3 Ağustos 2014 Pazar

Aerogarden 7 ile hızlı başlangıç!

    Yeni aldığım Aerogarden 7 ile Roka, Nane ve Marul yetiştirmeyi deneyeceğim ve sonuçları burada paylaşacağım. Kullandığım tohumlar Vilmorin marka ama melez tohum değil. Ürün ile birlikte gelen tohumları kullanmanızı pek önermem zira eski olabileceğinden verim almama ihtimaliniz olabilir.

Ürünün orijinal haline ve fiyat bilgilerine bu linkten ulaşabilirsiniz.

Aerogarden 7'nin görüntüsü bu şekilde :


Kurulumu gayet basit olan sistem 3,2 litre su alıyor. Ürün içinden çıkan tabletlerden başlangıç için olan 2 tanesine suya atıyorsunuz ve çalışma başlıyor. Özellikle çimlendirme amaçlı bile kullanabilirsiniz çünkü çok hızlı bir büyüme sağlıyor tohumlarınız için. Işık kontrolü otomatik olarak yapılıyor (16 saat açık 8 saat kapalı) ve istediğiniz saatlere göre uyarlayabiliyorsunuz.


Ekim yaptıktan sonra 1 gün içinde filizlenme başladı bile :


Üstteki fotoğraftan 6 saat sonra gelinen durum bu :



Gelişmeleri mümkün olduğunca hergün paylaşmaya çalışacağım..


6 gün sonra durum bu:


Nane en geç filizlendi 6. günde durum bu:



8 yorum:

  1. Merhaba Sonuç nedir üründen memnun kaldınız mı ve istediğimiz her bitkiyi yetiştirebiliyormuyuz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba evet ebatlarına uygun olarak her bitkiyi yetiştirebiliyorsunuz. Ben çilek, maydanoz, kıvırcık ve roka da iyi sonuç aldım.

      Sil
  2. ÜRÜNÜ TÜRKİYEDEN NEREDEN TEMİN EDEBİLİRİZ LİNKTE Kİ SİTEDEN TR YE SATIŞ YOK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben ürünü 2 ay kadar kullandım fakat yer darlığından kutusuna kaldırdım sıfırdan farksız duruyor ve satmayı düşünüyorum yahut sıfır olarak almak isterseniz smoothgarden.com da var diye biliyorum 750 tl civarında fiyatı.

      Sil
  3. ürünün aydınlatması led lamba mı?

    YanıtlaSil